Sunday, April 22, 2012

مادر نرگس محمدی: علی و کیانا دو بچه دوقلوی نرگس پیش من هستند.آنها بچه هایی به شد...

‫مادر نرگس محمدی:
علی و کیانا دو بچه دوقلوی نرگس پیش من هستند.آنها بچه هایی به شدت باهوش هستند که متوجه بردن مادرشان هم شده اند و به شدت بی تابی میکنند.

همین چند روز پیش بود که صبح علی از خواب بیدار شد و یکباره به کیانا گفت "من میدانم می آیند و من و تو و مامان را بازداشت میکنند و می برند زندان. باید برویم تهران اینجا نباید بمانیم برویم جایی که نتوانند بازداشت کنند و..." این دو تا خیلی بچه هستند اما کاملا می فهمند و این مدت به شدت اذیت شده اند و الان هم واقعا از نظر روحی آزار می بینند و من خیلی نگران شان هستم.‬


‫نرگس محمدی بازداشت شد‬
sepidedam.org
‫.نرگس محمدی فعال ملی-مذهبی و نایب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر صبح دیروز به اداره اطلاعات زنجان فراخوانده شده و تا لحظه تنظیم این خبر به منزل خود بازنگشته است‬



http://adf.ly/1587888/whostheadmin

No comments:

Post a Comment