Thursday, September 5, 2013

ضرب و شتم عضو سابق خبرگان

2cc3289b 7c9c 4ec2 b4f8 3e6b35e623b1 16x9 600x338 ضرب و شتم عضو سابق خبرگان


یک سایت محلی بابل از ضرب و شتم عضو سابق خبرگان به دلیل “امر به معروف” خبر داد


دبی-العربیه.نت فارسی



به گزارش سایت محلی “بلاغ” یک عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ایران و استاد اخلاق حوزه علمیه شهر بابل در شمال ایران به دنبال “امر به معروف” مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


این سایت در گزارش روز گذشته خود در این باره نوشت، آیت الله رحیم توکل ” به دلیل امر به معروف یک زن بدحجاب توسط همسر این زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.”


بر اساس این گزارش”این اتفاق زمانی رخ داد که این زن و شوهر خودروی خود را در مقابل منزل رحیم توکل پارک نموده و پس از پیاده شدن از خودروی خود ، با توجه به آنکه این زن حجاب مناسبی نداشته از سوی آیت الله توکل مورد امر به معروف قرار می گیرد.”


بلاغ می افزاید که شوهر این زن با این روحانی درگیر می شود و پس از درخواست آیت الله توکل از وی برای پایان قائله ، وی اظهار داشته : ” دل خوشی از شما ندارم ، شما به چه حقی به خانم من بابت حجابش تذکر دادید و … “.


توکل در پاسخ شوهر گفت:” امر به معروف وظیفه من می باشد ، حتی اگر به قیمت جانم تمام شود” که در این حین این فرد اقدام به ضرب و شتم وی می کند.


در ادامه گزارش آمده:” پس از حضور مامورین انتظامی در صحنه جهت دستگیری ضارب که با مقاومت وی مواجه بود و در حالی که ضارب با اهانت به آیت الله توکل می گفت:” شما مامور نیستید، شما نوچه های این آیت اله هستید.”در نهایت موفق به دستگیری وی شدند.


بلاغ می افزاد:” چندی پیش نیز یک آمر به معروف در چمستان نور به دلیل تذکر به دو مسافر که با پوشش بسیار نامناسب از سوی آنان مورد حمله قرار گرفته و از ناحیه گردن به وسیله شیشه نوشابه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.”



No comments:

Post a Comment