Saturday, August 17, 2013

هواپیماهای رژیم سوریه اطراف حرم حضرت زینب را بمباران کردند

دبی – العربیه.نت فارسی


Screen Shot 2013 08 17 at 4 هواپیماهای رژیم سوریه اطراف حرم حضرت زینب را بمباران کردند فعالان سوری روز شنبه ۱۷-۸-۲۰۱۳ گزارش دادند نیروهای رژیم سوریه برای بازپس گیری مناطقی در دمشق که در کنترل مخالفان در آمده است ، به بمباران این مناطق از جمله اطراف حرم حضرت زینب اقدام کردند.


به گزارش العربیه جنگ میان ارتش آزاد و نیروهای رژیم سوریه در بسیاری از مناطق دمشق ادامه دارد که در برخی موارد با بمباران توپخانه‌ای و موشکی نیروهای رژیم سوریه علیه مواضع مخالفان همراه بوده است.


در همین حال کمیته‌های انقلاب سوریه اعلام کردند نیروهای رژیم اسد با استفاده از انواع سلاح توپخانه، خمپاره و موشک انداز به منطقه حجره البلد در حومه دمشق یورش برده اند.


از سوی دیگر شبه نظامیان گردان ابو الفضل العباس وابسته به حزب الله لبنان برای روز دوم با نیروهای ارتش آزاد در اطراف حرم حضرت زینب درگیر شدند.


به گزارش مخالفان سوری نیروهای وابسته به حزب الله در برخی مناطق ، به دلیل ایستادگی و مقاومت ارتش آزاد مجبور به عتقب نشینی شدند.


بر اساس این گزارش درگیری میان ارتش آزاد و نیروهای سوریه در دیگر مناطق و شهرهای سوریه از جمله اردوگاه یرموک ، قابون ، جوبر ، و برزه در حومه دمشق و نیز در شهرهای لاذقیه و حما ، ادامه دارد.


در همین حال شبکه حقوق بشر سوریه در گزارشی آمار قربانیان روز گذشته توسط رژیم سوریه را ۱۰۲ کشته در مناطق مختلف این کشور اعلام کرد.


No comments:

Post a Comment