Saturday, March 30, 2013

چه ترسی از برداشتن قدم اول دارید؟

درس ایجاد توانایی‌های رهبری دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت سیاسی دانشگاه جرج واشینگتنkathleen چه ترسی از برداشتن قدم اول دارید؟


این درس به شما در کشف و بالا بردن توانایی‌های خود در رهبری موفق یک مبارزه‌ سیاسی و اجتماعی یاری می رساند. با گذراندن این درس، درکی از سبک رهبری خود پیدا کرده و می آموزید که چگونه می توان الهام بخش عمل و تعهد به دیگران بود.


زمان ایجاد تغییر مهمترین چیز برداشتن قدم اول است. با برداشتن قدم اول، ما شروع به غلبه کردن بر همه ترس‌هایمان می‌کنیم.وقتی شروع به تشخیص این ترس‌ها می‌کنید، شما می‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید.



این درس توسط دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت سیاسی دانشگاه جرج واشینگتن عرضه می شود. این دانشگاه یکی از برنامه‌های دانشگاهی پیشتاز در ایالات متحده در حوزه سیاست و مدیریت است.


برنامه‌ آموزشی “ایجاد توانایی‌های رهبری” ارائه شده توسط “توانا” بخشی اقتباس شده از درسی است که به همه‌ دانشجویان دوره‌ کارشناسی ارشد در دانشگاه جرج واشینگتن آموزش داده می شود. شما در این درس فشرده که توسط کتلین شیفِر، استاد دانشگاه و متخصص رشته‌ رهبری، تدریس می شود؛ توانایی‌‌های رهبری خود را کشف کرده و بهترین تجربه‌های رهبری را از برخی از موثر ترین رهبران جهان یاد خواهید گرفت.


حتی اگر خود را به عنوان یک رهبر نمی اندیشید، این درس به شما یاری خواهد کرد با موفقیت، توانایی‌های خود برای الهام بخش عمل کردن و تعهد به دیگران را یافته و از آن بهره گیری کنید.


No comments:

Post a Comment