Monday, July 8, 2013

انتشار ویدیویی دیگر از پرت کردن ۳ نوجوان مخالف مرسی در اسکندریه


فعالان اینترنتی در مصر روز دوشنبه ۸-۷-۲۰۱۳ ویدیوی دیگری از حادثه دلخراش پرت کردن نوجوانان مخالف محمد مرسی ، رئیس جمهور سابق این کشور از یک ساختمان در اسکندریه ، بر روی سایت یوتیوب پخش کرده اند.


به گزارش العربیه در این فیلم ویدیویی که بوسیله یکی از همسایه‌های ساختمان مذکور ضبط شده است ، اعضایی از گروه اخوان المسلمین در حال پرت کردن سه نوجوان از بالای پشت بام نشان داده می شوند.


در این فیلم صدای ناله خانمی که گفته می شود مادر یکی از نوجوانان قربانی است ، شنیده می شود .


این خانم در این فیلم از مردم می خواهد به داد نوجوانان برسند ، و خطاب به اعضای اخوان المسلمین که در حال پرت کردن نوجونان از بالای ساختمان بودند ، می گوید که ” شما از اسلام دور هستید.”


یکی از قربانیان این حادثه که با وجود پرت شدن از ساختمان ، جان سالم به در برده است ، می گوید :”آنها ما را در بالای ساختمان محاصره کردند ، سپس ما را یکی پس از دیگری از بالای پشت بام پرت کردند ، من با دست به زمین برخورد کردم اما دوست من “محمد” با سر به زمین خورد و در جا فوت کرد.”


تلویزیون مصر گزارش داد که متهم اول این جنایت از سوی نیروهای امنیتی در شهر “بالطیم ” برغم آنکه ریش خود را تراشیده بود ، دستگیر شده است.


رسانه‌های مصری نام وی را “محمود حسن رمضان” اعلام کردند که به گفته این رسانه‌ها به عنوان حسابدار در یکی از شرکت‌ها کار می کرده است.


No comments:

Post a Comment